Wednesday 14 July 2010

campus Life!



salam sayang..

Hari ini merupakan hari ke 10 aku bergelar MAHASISWI UKM. YaAllah. letih sangat sebab aku masih belum boleh menyesuaikan diri kat sini. Semua orang cakap hidup sebagai Mahasiswa/i ni best. Tapi masih belum boleh 'enjoy life' dekat sini. InsyaAllah aku akan cuba ber'GUMBIRA' disini dan dapat score untuk semester 1 ni.

Gambar ni masa dalam minggu MMP. mesti korang nak tahukan apa tu MMP. MMP tu singkatan pada Minggu Mesra Pelajar 2010/2011. Anak dara cantik disebelah ni ROOMATE aku merangkap BESTFRIEND aku kat sini sekarang. Dia orang Sarawak. kena naik BELON untuk datang ke semenanjung. kitAorang duduk sebilik (K19B 109) di IBU ZAIN INTERNATIONAL STUDENT HOUSE (IZISH). kolej ni memang Best. cuma jauh sikit nak pergi Fakulti Pendidikan.

Dah dekat seminggu aku demam. Masih belum kebah lagi. Suarapun masih serak2 basah lagi. Aku rindukan suasana kat rumah. aku tak dapat bayangkan macam mana nak tahan lagi 4 tahun kat sini. baru 2 3 hari masuk kuliah aku dah rasa letih sangat. rasa macam nak balikpun ada. sabar jela. aku tengok kakak-kakak senior relaxs je. mungkin sebab diaorang dah biasa kot dengan keadaan ni. harap akupun macam tula. boleh bertahan kat sini dan score setiap semesta sampai aku berGRADUASI nanti.

sekejap lagi aku ada kelas HAK ASASI MANUSIA dekat FPI. harap aku xtdo dlm kelas 2 sebab sekarang aku rasa letih sangat.. :(

No comments:

Post a Comment