Sunday 18 December 2011

He makes my day bright! =)

Alhamdulillah.. 
selamat sampai selepas "bercuti" kecemasan dirumah..

nanti aku buat satu entry utk bercuti kt rumah.
Tapi sblm tu aku nak tulis tentang Incik debab dulu..
=)

Semalam seblm sampai dia mcj, tanya sampai Kajang nanti sape ambik..
Pastu aku cakapla Teksi kot. PAstu tetiba dia mcj..

Debab : Xpela. sy ambik. malam sy tdo pjabat. xjauh sgt..
Bulat : Jauh tu. serdang nak datang ambik Kt UKM. npe xtdo nilai je?
Debab : xpe je.. Pagi-pagi esk sy gi amek ea. dh sampai mcj la..


* terasa di awang-awangan!!!! hehehe..

Dan memang pagi tadi he pick me up at Stesyen bas jalan Reko..
xthu nak explain perasaan aku macam mana!
Just like i'm fall in love.. 
oh my good!! 
*blushing!

Sempat gak breakfast an dia & bagi cupcake yg dia nak sgt makan tu..


Debab : awak letak apa dalam kek ni? sedap gila.
Bulat : sy baca jampi supaya bila awak makan awak ingat saya.. hehe.. mana letak apa-apa.. ei.. cedap ek?? lulus x?? hehe
Debab : ELeh. xjampipun sy ingat jga. Lulus! komfom eh..
Bulat : =P




Bahagia sangat!!
Thanks.. Untuk 'perjumpaan' yg ke3.. u make my day bright.. thanks incik debab!!! 
really appreciated it.. 
sanggup dtg2 jauh-jauh semata-mata nk jemput sy..
terharu gila..
siyes!!
i have one more happy day with u and i really hope it will never end..
Cause i think..
i'm falling in love with you.. =D

No comments:

Post a Comment