Sunday 4 March 2012

Permulaan aku join SUKSIS!

.. salam sayang..
nak update ttg SUSKIS dlm hidup aku! waktu tgh kemas-kemas tadi aku jumpa diary aku. belek punya belek aku jumpa note ni...

"Tahniah.. Anda brjays dlm TEMUDUGA suksis. kita akan b'jmpa pd 7/8/10 pd jam 8.30 pagi di kolej keris mas dgn pakaian sukan." =) YaAllah, aku masih belum boleh berhenti HAPPY sebab berjaya join suksis kat sini. alhamdulillah. Tapi mulai next week, setiap hari sabtu aku akan sibuk dengan aktiviti suksis setiap hari SABTU dari pagi hingga petang.. ChaiyOK2 ida..

senyum sowang-sowang je bila baca,,
terus mengimbau kembali macam mana aku dapat temuduga, dipanggil temuduga hingga sekarng aku masih setia ngan SUKSIS..
insyaAllah,.. tinggal setahun je lagi seblum aku tauliah!
xsabar..
aku sayang suksis dan akupn sayang geng-geng HOT!

No comments:

Post a Comment