Tuesday 17 May 2011

7th Entry - My Quotes for today

"mencari kekuatan untuk berubah kearah yang lebih baik"

Masih mahu meneruskan cabaran 15 entry terhangat selepas terhenti seketika kerana ada masalah yang berlaku tanpa kawalan.

tetiba Blog aku tak boleh log in sebab jadi "read only"
Glabah gila.
terus mood nak update blog down..

ok2..
straight to the point kita..
kenapa aku buat Quotes tu..
sebenarnya....
aku nak berubah

semua orang tahu..
aku ni jenis yang kecoh, banyak cakap, peramah..
aku teringin sangat nak jadi pendiam..
biar orang tertanya-tanya tentang aku..

tapi , boleh ke??
kalau aku berubah secara drastik agak-agak orang boleh terima tak??
yela, memandang aku skuad leader dalam SUKSIS,
kalau aku senyap je.. sapa yang nak bersuara..

Em..
entahlah..
aku teringin..

No comments:

Post a Comment