Tuesday 31 May 2011

school day out with Salhah.



Hari kembali mengenang zaman muda-muda dulu!
Ni kali pertama aku kembali ke sekolah selepas hampir setahun aku sambung study kat UKM.
Windu sangat dengan Enviroment budak-budak sekolah ni.
Zaman bergelar pelajar dulu memang seronok.
terlalu banyak kenangan yang sukar aku nak lupakan,

Disini aku mula cipta kenangan aku sebagai seorang ketua pelajar.
Pelajar tingkatan 6.
Join Kadet Polis.
Masuk pertandingan Pidato Bahasa Inggeris.
Masuk pertandingan kawad & Kawad Farmasi.
Join Kawalan kehormatan.
setipa kali ada majlis wajib muka aku jadi Pengacara Majlis!

Macam-macam kenangan yang aku cipta dan tercipta di sekolah ni!
dah lama sangat tak masuk sekolah.


Cantikkan view sekolah aku ni?
Boleh dikatakan sekolah aku sekolah berbukit yang cantik!
Memang tenanglah kalau study kat sini.
Jauh dari kesibukkan dan udaranya sangat segar.
Terbaik dari Padang Besar.
=)


Motor+Baju Kurung=Redah je!


Happy Teachers Day Cakes.
Kebetulan waktu aku pegik jengok-jengok sekolah..
waktu tu tengah celebrate teachers day.
Teringat kenangan waktu kami sama-sama aturkan majlis ni dulu,.
susah payah kami menghidupkan suasana tingkatan 6 disekolah tu.
(:



Tinggal jejak!
titi peluh mengecat bangunan sekolah bersama kawan-kawan.
sekurang-kurangnya..
ada juga khazanah yang aku dan member-member tinggalkan untuk sekolah.


Jujurnya!
aku memang suka berbaju kurung.
Tetiba plak niat nak pakai baju kurung jek sem depan,


with her!
salhah.





*Kenangan yang dicipta menggamit seribu memori yang boleh dikenang..

No comments:

Post a Comment