Showing posts with label my new pic in 2010. Show all posts
Showing posts with label my new pic in 2010. Show all posts

Friday, 15 April 2011

Shopping time!

NI ANTARA Perkara paling gila yg aku buat Sem ni.
ShOPPing!!!!



Orang lain suma sibuk nak exAm aku an Roomate sibuk nak ShoPPing..
Buat bekalan untuk adik-adik kat umah katanya. =)
Maklumlah, roomate aku org jauh.. datangnye kne naik burung besi atau omputih cakp aeroplane.. dulu baru sampai..
macam iklan dlm tb tu..
Datang jak sarawak..


Memadangkan aku jadi driver xbertauliah beliau.. (sbb aku ada my cweet butterfly)
so, secara automatiknya akupun ikut shoOpping sekali.. hehe.. bayk gle shawl yg aku shopping sem ni.. terasa mcm nak tukar penampilan pulak gamaknya!
Itu blm termasuk shopping shawl utk adik2 girl kat rumah tu..

Setakat hari ni aku dah shopping 3 jenis shawl, (hijau epal, Biru+koko, pink) comey gila!
Jatuh cinta aku dibuatnya. Pastu aku dapat satu tshirt yg kiut gila design dia!! comel..

Pastu sampai je bilik twos try!! haha.. comel x??





* suke pink..

Monday, 15 February 2010

my new pic in 2010


assalamualaikum..
dah lama aqu tak luangkan masa mencontong kat blog nie.. windu asanya. tapi nak buat macam mana. hidup aqu agak sibuk 2 bulan nie.. (maklumlah dah keja)
sepanjang 2 bulan macam2 jadi dalam hidup aqu. happy, sedih, excited suma ada. complete!! hehe..
normalla an.. inilah kehidupan..
lagi 3 bulan umur aqu akan masuk 20 tahun. takutnya nak hadapi masa depan... makin lama aqu terpaksa menjadi lebih matang..
minggu nie minggu paling sedih dalam tahun nie.. :'(
aqu cuma harap aqu boleh hadapi keadaan ni.
kadang2 aqu terpaksa senyum untuk menyenangkan hati sekeliling.. tapi siapa akan faham hati aqu?? entahlah..
aqu cuma boleh bertahan dan kuat tiap kali aqu ingat Allah takkan menguji hambanya melebihi kemampuan dirinya..