Wednesday 16 March 2011

my Roomate


Assalamualaikum!! =)
Ait.. entri kali ni saya nak ber'story' tentang seorang sahabat, bakal guru & roomate.
Jujurnya, dia sangat manis untuk di pandang. tak terlalu lembut, tapi xkeras. pelik tol! kadang-kadang sypn keliru dengan sikap dia. tak boleh nk kategorikan dia. 
Apa yang paling saya suka tentang dia, bila dia selalu layan perangai gila saya waktu kat bilik, kelas atau kat tempat lain(sbb kita owg slalu kuar skali). Dia seorang yg cool, relaks, baik. boleh dikatakan sikap dia dgn aku berlawanan. (ida vs fifa)
Tapi apa yang paling buat aku chayunk sgt dia nih, dia sabar sangat dengan aku. selalu bagi nasihat kat aku. selalu jaga aku n buat aku happy.. 
Walaupun kadang-kadang aku terasa hati dengan dia, tapi biasala. tu namanya asam garam kehidupan.. 
aapapun.. kepada roomate ku : Nurul Hafidfah binti Sarbini..
Thanks sbb jadi org yg paling rapat dgn aku sekarang..
Moga terus sukses dan berjaya dalam hisup & dapat cinta =)..
tak sabar nak tunggu nasi mi nyak awk..
thanks sbb layan perangai gila saya ni..
thanks sbb sabar an saya.,

.




Chayunk awak!!

No comments:

Post a Comment