Tuesday 1 March 2011

Latihan Menembak..


Assalamualaikum.. hai diary.. =)
Aku lalui Hari-hari yang best dalam SUKSIS untuk bulan nie!! =)
2 minggu yg pertama kawad dimansuhkan! (hehehe) sedih giler!! tapi diGANTIkan dengan Latihan Menembak sebab pada 26 & 27 Febuari aku dan geng2 suksis SKUAD3, 2, & 1 akan pergi menembak di IPK MELAKA. (EXCITED) \/ mcm domo kat bawah nie..

Semasa Latihan Menembak..
semua orang dah buat muka confius
sbb dah lupa step nak menembak!! termasuklah aku.. =) hehe.. tp alhamdulillah.. Aku dapat menembak dengan sukses sekali.. yea!!


Bukti kami sampai di IPK MELAKA.. /\

cik-cik wanita skuad 3.. =) /\

Siap siaga!! =)

Cik : Arsih, faheem, amat, ida, ana..
Sebelum latihan menembak..
Semua buat muka excited!!! hahahaha.. (first time)
So, untuk 2 minggu yang pertama aku dan cik-cik skuad 3 diberi asas dan ajaran untuk menembak.. mcm dlm gambr2 kat bawah nie..
....
......
...........
muka ekcited!!

Fokus!!

No comments:

Post a Comment