Wednesday 23 March 2011

Buah hati baru mak

Semenjak dia hadir dalam keluarga kami, kasih sayang mak dan abah bertumpu penuh pada dia. Semuanya tentang dia. Kalau setiap hari tak nampak kelibat dia boleh tak makan mak dan abah sebab risau. tapi kalau satu hari tak nampak aku dan adik-adik dia call je. xcaripun. akupun pelik kenapa. Entah apa yang bagus sangat tentang dia tu!! kekadang rasa kejelezsannya. tapi bila pikir-pikir takde sebab pun nak jelez. aku dah besar, so, kenalah mengalah pada yang kecik an.
Kalau pergi mana-mana mesti mak aku bawa dia. siap duduk atas riba lagi. Menyampah tol! adik aku yang kecikpun xmacam tu. Kalau dia, siap didukung lagi. Tapi sebenarnya diapun buah hati kami sekeluarga. walaupun dia mendapat sepenuhnya kasih sayang dari yang lain, namun aku gembira dengan kehadirannya mak & abah aku gembira dan tenang walaupun kami tak de di sisi. aku tahu, mak ngan abah sayang kami. KASIH sayang & Chenta & Kasih mak & abah untuk kami xkan berubah hanya kerana dia a.k.a Fify..
Tentu korang nak tahu sapekan buah hati kesayangan mak tu?? jom usha gambar dia... =)
 ..................................................................................................................
......................................................................................
.......................................................................
.................................................
..........................
............

 * nielah dia Fiffy.. comel an?? (comel lagi ida!) hehe.. =)

No comments:

Post a Comment