Saturday 5 March 2011

ada Apa dengan SABTU?


Sabtu! =0
Hari yang sangat berjadual dlm hidup saya..
Rutin....
~5.45am - Bangun tidur..
~6.30am- ke KKM (kolej Keris Mas)
..............................................................
~0645am-bermulalah kehidupan ku dihari sabtu.. =)
*PT (physical training) , lari 2.4km, senaman rutin+Kawad!
~0900am- Kawad (DG)
~1230-Rehat (lunch) <>
~1415pm-Kelas undang-undang bersama cik-cik
~1700pm Rehat (bkn mkn) tp SOLAT asar.. (WAJIB)=)
~1730-mula game petang.. (bola Jaring)
~1900-habis latihan..sekaligus habis hari yg pack dlm minggu tu..
...............................................................................

Walaupun hari sabtu hari yg memenatkan tapi hari itulah hari yg paling aku suka. Mungkin sbB minat aku dan cita-cita yg TerPAKSA aku lepaskan! =( naMun Aku bangga menjadi salah seorang Kor Sukarelawan Polis Siswa/i UKM.. =)
Proud to be a SUKSIS..

KS44553 NurulZahidah Binti Azmi Murad
..... saya.....

No comments:

Post a Comment