Sunday 16 August 2009

dear diary..


assalamualikum.. hari ni hari terakhir aqu jwb exam percubaan. susah gile. tak tahu nak dpt bape nanti.. ble jawab memangla seronok. tapi dpt result.. sedih oooo.... hehe.. skrg nie member2 aku suma dok perah otak jwb exam muet kat dewan... i wish all of u good luck.. sementara menunggu aku leypax jap n tulis diary nie.. xkisahlah sape2pun yang nak baca... antara tugas dan tanggungjawab?? mana yang lebih penting?? kadang2 aku slalu terpaksa memilih antara tugasku sebgi headprefect dgn tanggungjawbku sbgi student yg akn amix exam STPM tahun ni.. letih jga pegang jwatn yg penting ni.. macam2 sikap n ragam manusia kta akan explore.. bukan semua org akn ske dgn keputusan yg kita buat.. betul X?? tapi aku dah lali dgn keadaan yg memaksa kita crying utk bt decision... sbb tlalu dah tlalu biasa menangis.. aku jadi sensitif sgt.. ntahlah knp..

No comments:

Post a Comment