Friday 24 September 2010

Fairy tales =)



Dear Diary,
Berbicara tentang "FAIRY TALES WEEDING".. sangat unik dan hampir kesemua gadis di DUNIA ini mahu majlis perkahwinan yang mereka impikan.
Orang cakap PERKAHWINAN cuma sekali seumur hidup. Jadi perlu diraikan dengan semeriah mungkin. Bukan ingin menentang tapi kita sendiri tidak pasti apakah kita akan melalui sekali sahaja perkahwinan seumur hidup.. (Tapi aku harap PERKAHWINAN cuma sekali, dgn calon suami yg telah DITAKDIRKAN untukku). =)
Jadi wajarkah kita berhabisan untuk memastikan majlis perkahwinan kita "Grand" daripada orang lain. Jika Wang yang dibelanjakan merupakan wang yang kita ada tidak mengapa tetapi ada yang sanggup berHUTANG bagi memastikan mereka dapat menyiapkan majlis perkahwinan IMPIAN mereka.
Jadi selepas KAWEN duit dari mana yang kita akan guna jika GAJI kita habis MEMBAYAR hutang-hutang PERKAHWINAN dulu? =) Jangan diikutkan sangat NAFSU. cukupla cuma ala kadar TETAPI bahagia DUNIA dan AKHIRAT.. =)
SERONOK melihat majlis-majlis perkahwinan yang GEMPAK-GEMPAK diTb. BOHONG la kalau aku tidak 'teringin' untuk berada dan mengalami majlis perkahwinan yang sebegitu.. Tapi apa yang aku pasti aku perlu cari ANAK TAN SRI, DATO' atau saper2 yg kaya dulu baru boleh!! (hehe, nonsense betul aku..)
~ agak2 ada ke yg sudi dengan aku nie ~ =) (Senyum sowang)...................

Pokok Pangkalnya, kita YG membuat PILIHAN.. =)
p/s :Lambatnya nak KAWEN.. ada sape2 blh jd CALON x??? =P

No comments:

Post a Comment