Thursday 28 October 2010

Saya Hanya Untuk Awak!!

Dear Diary,
ada air JERNIH yang mengalir dari sepasang mataku bila melihat video itu. YAALLAH, aku amat berharap orang yang TERCIPTA untukku akan sentiasa berada disisi ku xkira banyak manapun halangan yang akan kami HADAPI bersama Sebagai SUAMI isteri. Entahla.. xtahu kenapa hati ini boleh terusik. Mungkin KERANA cinta itu sudah MAKIN wujud dalam sanubari ini.
Seperti ianya BARU semalam BERLAKU.. aku masih boleh MENGIMBAU detik-detik PERKENALAN kita. sungguh indah WAKTU itu dan aku amat mengharapkan ianya akan kekal INDAH selamanya..
Senyuman ini hanya AKAN aku ukirkan untukmu!! HANYA untuk awak SEORANG! saya tahu, awak suka TENGOK saya SENYUM an?? awak jangan RISAU ye.. saya janji SENYUMAN ini hnya untuk AWAK!! untuk awak bakal SUAMI saya.
Entah bila saya AKAN bertemu dengan AWAK lagi?? saya sendiri TAK pasti. tapi saya sangat BERHARAP akan ada PERTEMUAN Itu! Saya akan setia menunggu AWAK kalau awak boleh janji yang awakpun akan SETIA menunggu sya!! saya xNAK satu HARI awak tinggalkan SAYA sbb saya dah BELAJAR menerima diri AWAK!!

No comments:

Post a Comment