Tuesday 13 December 2011

Dont force somebody else to be PERFECT!

Entah kenapa hati aku rasa rimas ngan perangai manusia ni..
kat mulut cakap kawan.. 
bila senang ada bila susah??
 semua pentingkan diri-sendiri..

bagi aku tak salah kita menolong org..
kita nak hidup dgn manusia lain..
bukan nak hidup sorang-sorang..

janji benda yg nak di tolong tu bkn mengambil kesempatan..
kalau hari ni kita tlg kawan,
esk2 kawan akn tlg kita,,
so, xsalah berbudi dgn manusia.

Hidup kat U ni mmg aku jmpa ramai yg hipokrit!
ramai yg pentingkan diri sendiri..
sometimes aku rasa diri aku ni pun hipokrit..
aku rasa akupun dah berubah..

aku tak suka ngan perubahan yg bagi aku negetif ni..
knp nk pijak org lain utk berjaya sdgkan kita blh berjaya bersama-sama?
betul2 selfish!!!
hate that person!!

kita nak org respek kta tapi kita buat perkara yg org meluat an kita..
bukan semua org mempunyai fikiran yg sama mcm kita..
sometimes kita blh je minta org itu ini..
tapi kita kena fikir dia suka ke x..
apa perasaan dia..
ok ke x..
dia tgh ada masalah ke..
apa ke..
jgn thu menyuruh je..
tpi kerja org lain yg lebih2 buat..
kita cuma goyang kaki je..
akupun blh stakt nk mengarah ni,.
* mood yg tgh GERAM skrg ni...

No comments:

Post a Comment