Monday 21 June 2010

Demi cinta..

selamat malam..
hari ini aku nak mencoret tentang cinta dan persahabatan. Jujurnya aku pernah beberapa kali jatuh cinta dan beberapa kali putus cinta. Namun cinta itu hanya singgah sebentar di ruangan hati ini.. Alhamdulillah. aku masih boleh menjaga adap dan tatasusilaku sebagai seorang gadis. antara cinta dan persahabatan. jika aku diberi pilihan untuk memilih antara 2 perkara ini sudah tentu aku akan memilih PERSAHABATAN. bila kita bersahabat, kita bebas untuk bergaul dengan orang lain tanpa ada rasa cemburu atau dengki, namun hal ini berbeza dengan CINTA. Hampir kesemua pasangan yang BERCINTA mempunyai perasaan iri hati atau cemburu apabila pasangan mereka mempunyai seorang sahabat yang berlainan jantina dengan mereka. Itulah perkara-perkara NORMAL yang berlaku dalam 2 situasi ini.. BERCINTA & BERSAHABAT. Aku xpernah menafikan aku memang banyak kawan lelaki berbanding perempuan. Tetapi itu tidak boleh dijadikan sebab untuk orang menilai aku sebagai seorang perempuan yang teruk atau sosial. sekurang-kurangnya bila berkawan my mom n my dady know bout that..

No comments:

Post a Comment