Saturday 24 July 2010

hari ini dalam sejarah..

salam sayang..

Apa yang jadi dalam hidup aku hari ini memang membuat aku letih.. Setelah hampir SEMINGGU aku berada dalam DILEMA, akhirnya tadi aku kuatkan juga hati untuk pergi ke temuduga SUKSIS di keris mas tadi. Alhamdulillah aku diterima untuk TEMUDUGA tadi. Minggu depan akan ada satu lagi temuduga jam 8 pagi hingga 5 ptg di kolej keris mas (sabtu, 31 JULAI 201o). Harap aku berjaya lulus temuduga tu. Cuma sekarang aku masih KELIRU dengan KO-K kat sini. belum mendapat gambaran yang JELAS tentang apa yang akan berlaku selepas ini.

cuma aku harap sangat aku dapat bahagikan masa aku dengan baik antara ko-k dengan FAKULTI aku. Assigment dah mula DITERIMA dan PERLU/WAJIB disiapkan suapaya MARKAH aku untuk hujung SEMESTER ini dpt mencapai PNGK 3.6 ke atas. Aku masih belum SESUAI dengan keadaan pembelajaran DI universiti. InsyaAllah dalam seminggu DUA ni aku akan CUBA belajar dan BELAJAR berdikari dan menyesuaikan DIRI disini. doakan aku ye.. =)

ESOK gangguan BEKALAN elektrik akan berlaku di SELURUH UKM bangi, bermula dari jam 8 pg - 6 ptg.. so seluruh UKM akan BERGELAP buat sementara. selamat BERPANAS ye.. =) saya sayang IZISH..


No comments:

Post a Comment