Sunday 18 July 2010

kehilangan.. =)

salam sayang..
Kenapa aku pilih tajuk ni untuk dikupas?? aku pernah merasa kehilangan satu ketika dulu. sangat perit dan menyakitkan. jujurnya, kehilangan itu membuatkan aku MENANGIS dan kehilangan itu membuat aku menjadi lebih MATANG dan KUAT untuk menempuh hari-hari mendatang.
Entah kenapa, HATIku terasa seolah-olah semakin DEKAT dengan perasaan kehilangan itu. Mungkinkah aku akan kehilangan untuk kali 2? YAALLAH, sakitnya perasaan yang menghimpit diriku ini. aku rasa ingin menangis, namun AIR MATAku masih tega untuk MENGALIR. aku masih tertanya-tanya, kalau PERPISAHAN dan KEHILANGAN ini berlaku kembali, adakah aku cukup-cukup KUAT untuk menghadapinya KEMBALI???
Sesungguhnya, aku amat membenci KEHILANGAN kerana ia terlalu MENYAKITKAN!!!
mungkinkan KEJAUHAN ini akan MEMISAHKAN?? mungkinkah KESIBUKKAN ini akan MENJARAKKAN??
RINDUnya aku pada KENANGAN.. RINDUnya aku pada SENYUMANmu..
Adakah masih ada CINTA dihati KITA?? KITA?? aku tak pasti.. namun selagi aku boleh MEMPERTAHANKANNYA, aku akan MENCUBA dengan sebaik yang mungkin.
ku HARAP kau begitu..
aku TIDAK mahu lagi kehilangan untuk kali 2, ke 3 atau seterusnya. Biarlah KEBAHAGIAAN akan menjadi milikku ABADI..... =)

No comments:

Post a Comment