Saturday 17 September 2011

old love story

"Pernah ada, rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan"

tetiba malam ni aku rasa rindu pada kenangan dulu..
dengan tiba-tiba dia hadir semula untuk mendapatkan cinta yang dia sendiri putuskan kerana ingin bertunang dengan gadis pilihan mamanya..

senang je dia soh aku time dia balik..
semata-mata pertunangan dia ditanggungkan..
macam desperate nak ada awek..
sedangkan dia dah ada bakal bini!!

lelaki, kalau mudah mengungkap kata cinta,
maka cepatlah rasa cintanya hilang..

“Jika seseorang yang hadir dalam hidup kamu tapi atas sebab-sebab tertentu dia terpaksa pergi.. jangan terlalu sedih. Terimalah kenyataan, sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu. Masa akan menentukan segala-galanya. Jika dia ditakdirkan bersama kamu, dia akan kembali. Kembali pada kamu.”

aku xpernah berharap dia akan kembali dalam hidup aku..
biarlah perkara lama menjadi kenangan silam yang akan aku simpan sebagai sebuah sejarah..
dan jika diizinkan aku cuma ianya menjadi lipatan sejarah yang akan hilang dalam memori kekal.

dulu,aku ikhlas melepaskan dia pergi
sekarang,aku juga masih ikhlas melepaskan kenagan dulu hilang disebalik sesibukkan diri..



No comments:

Post a Comment