Monday 19 September 2011

Perbarisan semperna sambutan Kemerdekaan UKM 2011-2012

Sepanjang Bulan mesra pelajar,
aku sibuk join SUKSIS untuk buat promosi & pengambilan Skuad JUNIOR..
antara perkara paling best aku buat ialah perbarisan untuk sambutan kemerdekaan UKM 2011-2012..

aku jadi pembawa bendera utama dengan kerjasama SUKSIS, PALAPES, WISMA AMAN ngan BBSM.
Bangga sangat terpilih sebagai salah seorang pemegang bendera utama malam tu.
aku siap diaorang panggil "Inspektor Zahidah" lagi..
seronok sangat malam tu..

dari sebelah kanan tu cik al amin, cik along, aku & cik sabri..
cik al amin ni senior aku.. TERBAIKLAH dia kawad..
cik along pulak penolong aku dalam SUSKIS..
cik sabrie ni pulak skuad leader lelaki..

gambar ni sebelum mula perbarisan...

yang kat bawah ni baru ada BUKTI gambar aku pegang bendera utama.. 
=)




ni masa perbarisan dimulakan..
Kawad malam tu memang MANTOP..
Bayangkan cuma aku ngan aisyah je intimidiate..
yang lain semuanya senior..


pengalaman malam tu memang best sangat
walaupun penat berkejar-kejar masa tapi aku puas hati sekurang-kurangnya,
aku dapat kumpul & timba pengalaman yang baru & best waktu aku masih belajar..
& apa yang aku pasti ianya akan jadi kenangan manis aku bila dah tua nanti..


No comments:

Post a Comment