Sunday 16 September 2012

Jamuan Hari Raya bersama KDN

Jumaat (14/09/2012)Suksis dijemput utk ke jamuan raya bersama KDN di Putrajaya.untuk makan free terpaksalah aku MEMONTENG kelas dengan jayanya.. hehe.. sebenarnya aku kena pegi sbb aku dah jadi tim. presiden SUSKSIS UKM sekrg. so terpaksalah Follow semua program.

Tapi aku mmg suka rumah terbuka ni.. banyak kedai yang diwakili jabatan dalam KDN ada. Yang paling aku ingat PDRM sediakan Mie Bandung dan yang menghidangkan pada kami Inspektor. bukan calang-calang besar jugak majlis ni. Dan yang terbaik majlis ni dihadiri ramai Kehormat dan yang buat aku paling excited dapat tgk Ketua Polis dan tim depan mata..



Kami bertolak dari UKM jam 12.30 sbb cik-cik lelaki akn solat Jumaat kat masjid Besi Putrajaya dan tercatat sejarah bila ini kali pertama aku tgk org sembahyang jumaat.. Subhanallah.. =D
Inilah lelaki yang tidak melupakan Solat Jumaatnya..


yang ter'comel' dari gadis-gadis cantik Suksis..





sampai je kat sana kami serbu kedai-kedai makanan 'percuma' yg ada kat sana. Ramainya Manusia bila dapat makan Free ni. macam-macam gaya dan perangai. Menu paling mendapat sambutan kat sana Sate dan Kambing golek. Tapi bila aku tgk kambing tu, terus aku tak lalu nk makan kambing (sebenarnya aku mmg tak pandai makan kambing)..


Pastu kami diminta beratur untuk menyambut kedatangan Datuk Seri Paglima Hishammuddin Bin Tun Hussein.. What i love about him is, he so Friendly even thought with community. really impresses with him. 


Berbalik cerita kat sini ada banyak boothkan, dalam banyak-banyak tu yang aku suka ialah.... BOOTH ice CREAM!! heaven gila.. aku habiskan 6 kotak ice cream free kat sana (walaupun dalam mood DIET).. serius! ice cream terlalu menarik hati..

Gigih menhabiskan ice cream mat cool cup yang ke6 dgn jayanya..

oh ye.. kola Running Man famous dgn 'Monday Couple antara Ji ho dan Garry, Suksis pula famous dgn Suksis Couple am dan Pika.. Lovely match.


Tapi yang akan menjadi memori dalam banyak-banyak gambar adalah.. i love this so Much!!


Rasa bertuah dapat bergambar dgn Datuk Seri Panglima Panglima Hishammuddin Tun Hussien.. 
Jujurnya dia mmg peramah sangat. sempat jugaklah berbual dengan beliau walaupun cuma utk 3 minit.. =D 



No comments:

Post a Comment