Wednesday 19 September 2012

Jamuan Hari Raya bersama Timbalan Perdana Menteri di Bukit Bintang.

ishk3.. banyak betul rezeki makan Free ni kan.. =D Balik je dari Putrajya keesokkan harinya Sabtu (15/09/2012)  pulak aku gi jamuan raya kat bukit bintang. Jamuaan ini diadakan untuk pelancaran Riders & Rempit United di bukit bntang. Bukan setakat jamuan siap boleh shopping lagi..

Kami bertolak dari Ukm jam 9.00 pagi dan sampai di bukit bintg kira-kira jam 10 pagi. sampai je kat sana kami diberikan makan Nasi lemak dan air mineral dan lepas tu kami  dibenarkan untk berjalan-jalan kat sekitar Bukit Bintang. Heaven.. Rugi gila sapa yang xpegik.. dan apa yang paling best adalah... Kami bersama-sama pergi mencari kasut utk aku pakai waktu akad nikah dan bersanding nanti.. Excited sangat budak-budak ni mencari kasut utk aku.. =D

Semua kedai kasut kami masuk memandangkan aku cuma pakai kasut jenama yang terpilih sahaja sebab kaki aku bukan saiz asia.. hihihi.. dan semuanya hampa sebab mmg takkan ada kasut cantik tinggi dan vouge utk kaki panjang aku ni..





dek kerana aku dah mula give up (kecuali Lisa) mencari kasut utk wedding maka kami berkeliaran mencari kedai-kedai yg semua wanita suka masuk iaitu kedai Accessories.. Barang kecik-kecik yg comel dan sangat mengagumkan..



Kak farah dgn rantai 'pink' nya..

 mellysa dgn rantai rabitnya.. =D that's why she crazy about carrot!

 suke sgt spek Hello Kitty ni.. 


waktu kami berjalan-jalan menghabiskan masa aku terjumpa satu kedai Kasut yg ramai gila perempuan kat dalam. so, aku ngan anapun masuklah.. rupa-rupanya tgh sales until 80%! Wow.. cari punya cari akhirnya aku jumpa dengan Heels yang aku mmg dah lama cari dan apa yang terbaik adalah.. aku dapat dengan harga yg berbaloi-baloi.. SUPERB!! Kami merewang-rewang kat atas Sungei Wang sampai jam 12.00 pm.. menghabiskan masa yg sememanya sedikit..


pastu bermulalah al kisah jamuan raya kami.. 
Sebelum ketibaan Tim. PM, kak didie alias dgn Ray drpd hot FM jadi Pengacara Majlis.. best sgt.. =D
tak sangka lak majlis ni melibatkan artis.. antara artis yg ada hari tu, TAm, Sari yantie, Adi putra, Almy Nadia  dan memey.. 






Seperti biasa menu yang paling mendapat perhatian hari tu adalah.. SATE. Kali ni mmg kita blh minta banyak mana yang kita nak walaupun dia yg bagi.. mmg kenyangla makan sate.. sebelum kami balik, aku minta biskut raya ngan abg yg ada kat situ, sepatutnya dia nak bgi VIp biskut tu tapi VIP tak ambik kot. so, dia bagi kitaorg.. serius sedap giler...!! terbaiklah semprit dgn tat nenas dia..




*terfikir semula niat utk berDIET!



No comments:

Post a Comment