Tuesday 7 January 2014

Cerita Erina buat anaknya - i'm crying!

amsyar : are you crying ibu??
me : Yes sayang.
Amsyar : But why? did i make u Sad? (buat muka comel)
me : of course not. u are my happinest in this world. always remember i always loving u all the time. (sambil peluk-peluk amsyar)
Amsyar: i love u too ibu! hugg me.

amsyar dah boleh bercakap??untonglah!! bahasa inggeris lak tu. baru nak masuk 2 bulan si kenit tu. but i always imagine like that when he's grow up..( harapnya bila dah train amsyar dgn bahasa inggeris awal-awal dia blhlah berinteraksi dgn byk bahasa nanti) ameen.. rindu budak kenit tu dah.. (mata kedip-kedip thn nangis)..

Yes i'm crying! tengah-tengah godek-godek gambar amsyar, aku terjumpa satu blog ni. tajuknya Cerita Erina - Perginya seorang permata hati ini - Aqil Hamzah . and guest what?? it's a true story on 2013 and on my birthday!!

nak tahu apa ceritanya sampai aku nanges-nenges? silalah bacasendiri untuk mendapatkan fell tu sendiri.kalau tak nangis memang hati batulah!

cerita hati erina (jemput baca)


dah baca?? nanges tak??

Sepanjang aku baca coretan hati dia, dalam kepala otak ni asyik ingat amsyar je!! secara kebetulannya Aqil Hamzah adalah anak lelaki first dan mata dia sangat-sangatlah bulat dan Amier AMsyar pun anak yang First dan matanya bulat! i miss him. lepas tu aku terus je baca rentetan selepas Aqil meninggal. Erina tersangatlah tabah. tapi aku taahu dalam hatinya Allah sahaja yang lebih tahu. aku yang tinggal amsyar sekejap nipun dah menggila nangis bila rindu amsyar.. Apatah lagi seorang ibu yang hilang terus anak dia yg tersnagatlah comel.

disebabkan aku dah selongkar blog tu, akupun berniat nak abadikan cerita amsyar dalam blog ni dengan harapan supaya bila dia dah besar dia boleh baca semua coretan aku tanda kasih sayang bila aku dah tak de nanti. i'm not ready to lose u. so please don't leave me sayang!

Al-Fatihah untuk sahabat amsyar Aqil Hamzah. Syurga buat mu sayang, InshaAllah..


No comments:

Post a Comment