Saturday 19 November 2011

Gosip Liar?? Terbaik!

Wow!
aku kena gosip liar??
menakutkan!
siyes!!

Citer ni bermula waktu aku gi etika kat PULAMAR, Tampoi, Johor hari tu..


SUKSIS ada kursus Etika & Pengurusan Integriti kat sana..
So, adalah macam-macam game kat sana.
Tetiba nama aku naik & digosipkan ngan "seseorg" kat sana.
Biar betik an!
xde angin, xde taufan tetiba kena gosip.
Bajetla aku ni "hot" sangat..
hahahaha..

Aku xkisah sal ni sebbenarnya..
Sebab benda yg digosip tu xbetul.
Tapi apa yg aku KISAH bila somebody tu buat muka ketat ngan aku..
Siyes! aku rasa xselesa,
Aku xsuka gosip liar ni (Bajet Famous)!
akupun tahu dia tak suka..
tapi xsalah an berlagak macm biasa,,

Dia kalau jumpa aku muka ketat gila..
aku pula jadi serba salah.
macam aku pula yg bersalah..
sedangkan aku xthu papepun..
aku cool je kot..
sebab benda xbetol.
xyahla ambik port sgt..
bkn senang nak tutup mulut orang..

Tapi dia mcm ambk serius..
so tadi aku slow talk an dia..
minta maaf kalau gosip tu mula dari aku (walaupun aku xthu pape)
minta dia jgn bt muka ketat an aku lagi..
nak cakap yg aku xde pape rasapun ngan gosip tu..

Alhamdulilah..
diapun faham n ok dgn keadaan aku..
so, masalah kitaoeg dah settel.
so, lepas ni kalau dia bt muka ketatpn aku tahu dia xmarah aku..
cuma xselesa ngan keadaan ni.
lagipun dia Fakulti pengajian Islam kot.
mana lyak ngan aku..
pepehal..
chill!!
Terbaiklah..
hehe

No comments:

Post a Comment