Saturday 19 November 2011

skuad Leader!

Tetiba petang ni aku rasa nak kembali aktif tulis blog!
windu sgt. 
tapi memang xsmpat nak update. 


Hari aku nak citer tentang tugas aku sebagai SKUAD LEADER SUKSIS UKM skuad inter.
Aku rasa down gila dengan keadaan jurulatih yg entah pape.
yg diaorg thu cuma nak salahkan aku.
Apa yg aku buat cuma yg terbaik utk skuad aku.

Mana tahan dapat jurulatih yg selalu rembat duit bebudak.
Bila aku bercakap hal ni, diaorg ckp aku je nak kecoh.
Tapi niat aku cuma nak lindung skuad aku daripada masalah.

Kekadang aku pelik ngan diri sendiri.
kenapa "baik" sangat nak pikir tentng orang lain
padahal org lain xkisahpun ttg ko.
Tapi dah memang tabiat aku dri dulu kot.
tolong org lain tapi abaikan diri sendiri

Kalau niat aku disalah ertikan,
baik aku lepas je jwatan ni.
xdela aku sakit kepala nak pikir suksis ni.
kalau dulu aku bersemangat gila nak pikul tanggungjwab ni sebab nak dapat pelatih terbaik.
tapi sekrg aku xpikir semua tu.
benda ni terpulang pada jurulatih siapa yg dia nak anugerahkan pelatih terbaik.
walau sebagus manapun kerja aku, tapi jurulatih xsuka aku tetap xkan dapat apa2..

dengan tugsan yg banyak gila,
dengan nak handle meeting & skuad lagi..
serius aku down!
sekarang ni menambahkan down aku  bila jurulatih bt peel.!

geram sgt2!!

2 comments:

  1. Ciri-ciri seorang pemimpin adalah seseorang yang bukan sahaja memikirkan tentang diri sendiri bahkan memikirkan juga tentang orang lain. Tahniah kerana anda mempunyai ciri-ciri tersebut...

    ReplyDelete