Sunday 30 October 2011

Perpisahan.. aku & roomate


assalamualaikum!!
ehem.. ehem..
yup! awak yg membaca tu..
sihat?
rajin ye jengok blog saya!
mekasih..
huhuhu..

Entry kali ni tentang perpisahan aku ngan roomate yang dah lama basi..
huhu..
terasa ingin menulis..
alkisah, aku dipaksa terpaksa & memaksa diri pindah ke kolej baru..
jadi secara officially nya aku akan berpisah an roomate aku..

Mungkin aku akan apply bilik an dia masa tahun 4 nanti..
InsyaAllah..
Walaupun kitaowng dah separate tapi persahabatan kami tetap sama.
cuma jarang habiskan masa sekalila,,
masing-masing sibuk..

Bila sesowang ni aku yang malas nak kuar bilik..
suka lepak kat bilik je..
unless aku terpaksa kuar juga untuk ke kelas, latihan SUSKIS & cari barang dapur kat luar.
kalau x, macam hari ni aku seharian di bilik,.
nak turun beli makanan pun malas sangat..


Untuk ex-roomate!
huhu..
awak tetap sahabat saya sampai bila-bila..
kita xkan jadi ex-sahabat tau!


No comments:

Post a Comment