Friday 25 November 2011

Otak saya sgt PENAT!


muka saya sangat PUCAT!
ramai yang tegur kenapa aku selalu xsihat je skrg..
mungkin sbb sibuk kot nak mnyiapkan assigment sampai diri sendiri terabai..

Actually, aku ada satu rahsia yang aku xrasa utk dikongsikan dgn umum,,
Rahsia yang cuma aku ngan family an aku je tahu..
aku letihla dgn kesihatan yang tak berapa menentu sekarang ni..
letih sangat..

Kalau boleh aku nak je cakap an semua orang yang i'm sick!
tapi xkan ada yang akan faham..
sejak sebulan ni aku asa badan aku dah kembali macam dulu..
lemah, lembik, & sakit..

i need an oxygen to breath!
same i need a healthy body to live..
but know i'm feel sick.
annoying feeling!

semalam hidung aku berdarah lagi..
seperti biasa..
cuma yang membimbangkan darah yang keluar xpekat mcm biasa,
pudar dan cair.
Kalau sebelum ni darah yang kuar pekat n melekit.
YaAllah, risau sangat aku rasa..

sekarang ni aku cuma boleh berharap moga Allah memberikan aku kesempatan menghabiskan sisa-sisa kehidupan ini dengan memberikan kegembiraan & kebahagiaan untuk orang lain..
Terutamanya kepada dia yang dekat dengan aku sekarang..
InsyaAllah..




No comments:

Post a Comment