Tuesday 1 May 2012

NAk balik ke X?

Cute an??


Kalo tak silap dah cukup sebulan 2 mingu aku tak balik rumah!
Siyes dah mula homesick. Tinggal 2 minggu untuk menyiapkan segala tugasan yang perlu dihantar pada minggu ke 12. sekrang dah masuk minggu ke 10, tapi aku baru mula memecut dari garisan permulaan. hope aku dapat teruskan pecutan hingga ke garisan penamat (menghantar assigment).

Sekarang ni aku dalam dilema "homesick" ataupun "assigment"!
TApi salah satu sebab aku balikpun sbb assigmentla..
Laptop aku ada masalah ngan adapter. so nak kena balik amik laptop kat umah..
Nak balik!!
tapi assigment banyak..

Tinggal hari ni je nak buat keputusan nak balik ataupun x.
Tapi kebaikkan dia kalo balik ialah aku dapat siapkan satu assigment iaitu amik gambar untuk tadika.
TApi kalo aku aku balik takut gak assigment tak siap..
dahla minggu last submit ni..
Dilema betul..

No comments:

Post a Comment