Monday 26 March 2012

Ponteng kelas lagi??


Perlula ponteng kelas muka excited gitu an???

ALkisah, cerita aku terponteng kelas lagi..
semalam aku ponteng kelas sebab aku demam..
hari ni pulak dah siap, dah twon tetiba motorlak pancit..
menangis kot!!
banyak sngat cabaran nak gi kelas ni..
siyes DOWN!
Mood utk berusaha ke kelas telah menjunam jatuh..

tapi aku boleh dikatakan 'berdikari' bila boleh bawa motor gi kedai sesoawang..
biasanya kalo keadaan gitu mesti ingat abah!!
abah yang akan buatkan..
tros nak abah!!!

windu plak kat Abah ngan mak..
windu sangat2..
nak balik..

cuma satu benda je yang aku belajar..
aku kena berdikari tak kira jauh atau dekat mak ngan abah..
akukan "along" dah 22 dah tahun ni..
kena lebih matang..
=)
chaiyok2..

Persetankan kawan-kawan yg membuat andaian sendiri npe kita ponteng kelas..
yang penting Allah..


No comments:

Post a Comment