Saturday 3 March 2012

Kursus BBSM di PULAPOL Langkawi-SUKSIS UKM

Waktu cuti semester tahun 2 sem 1 hari tu SUKSIS UKM ada buat kursus BBSM kat PULAPOL Langkawi. 
Sumpah Best!
habis je WAR Dance utk bangunan KESATRIA hari tu, keesokkan harinya kami terus bertolak ke langkawi.
walaupun aku letih sangat ngan latihan war danced tapi masih excited nak gi langkawi.
ni kursus ke 3 kami selepas etika ngan keusahawanan.
utk kursus kali ni aku banyak belajar cara nak selamatkan org. 
tapi yg paling aku ingat ialah cara nak buat CPR. berbaloi-baloi rasanya ilmu yang kami dapat.
aalhamdulillah program tersebut berjalan dengan lancarnya disana walaupun terdapat sikit masalah tapi bagi aku tu adatlah. takde benda yang sempurnakan..

Tapi yang paling best kem ni di buat di langkawi & pastu aku boleh balik rumah terus. =)



cantik gak baju yg aku pakai tu dari belakang..
dari depan tak confident plak asenya!


say good bye to LANGKAWI..
home sweet home..

special edition yaya!
time blajar wat CPR kat baby..

dalam banyak-banyak gambar, ni gambar yang paling aku suka.. skuad IntermediateTERBAIK..


gambar ni masa kami on the way nak ke langkawi dari Kuala Perlis.. tak sangka pulak boleh kkeluar dari feri untuk menikmati suasana atas laut. first time tapi sangat awesome!


hari last sebelum kami kuar shopping!
 majlis perasmian penutup bersama timbalan komanden PULAPOL..
cer carikapa yang salah =)


outing time! ni hari last kami kat sini sebelum kami balik. so, shopping suatu kemestian. 
semua dah ready nak borong coklat banyak-banyak..

No comments:

Post a Comment