Tuesday 19 June 2012

Demam Denggi + Exam

Tik Tok.. =D

Diari yang sudah lama tak terusik..
Maaf! sibiuk dgn kehidpn seharian..

Al-kisah...
Hari ni aku nak cerita ttg kes demam Denggi n Exam.
Walaupun yang tak Running Man menunggu dibilik (= (Jong Kok my dear)

Waktu gi cek Pk tadi Doktor soh aku buat ujian Darah..
Katanya aku suspek Demam Denggi!!
APAkah???
Mati-mati aku ingat Demam Running man!

Pastu akupun pegikla buat ujian darah..
Perghh...
sakitnya cuma org yg penh kena cucuk je tahu.. (xle sakit sgt sebenarnya)



Pastu aku gila jumpa Doktor tu balik..
& dia pesan soh datang PK kalau demam aku masih tak kebah..
sebelum balik aku diberkan Goodiest Beg tanda kenang-kenangan =D
memang ramaila yg dapat Goodiest beg setiap kali pegik PK..
Xcaya?? Ce tgk nih.....


BEstkan??

No comments:

Post a Comment