Wednesday 27 June 2012

I'm Coming Home... =D

Alhamdulillah.. selepas tamat exam pada 21/06/2012 secara rasminya.. Hari ni baru aku bertolak balik ke Perlis. The best things is i'm coming home with my family include my Angah.. =D

Dalam masa 2 tahun ini kali kedua aku ngan my Dongseng (Little Bro) balik sama-sama. Maklumlah, Angah aku ni Askar. so, mmg sush sgt nak dpt cuti. Alhamdulillah. Kali ni dia dapat cuti seminggu sebelum Training Ketenteraan dia mula Next Week.

Ada benda yang menarik sepanjang perjalanan aku balik ke Perlis. Sepanjang perjalanan tu kami macam diiringi dengan Porshcer. Sepanjang perjalanan tu memang byk Porshcer yg melintas. Terasa Excited pulak. ditambah pulak dengan adik bongsu aku yg sememangnya peminat setia kereta Sport.

Nak dijadikan cerita, Waktu mula-mula keta Porshcer ni melintas, My Mompn cakap kat adik aku. Nanti dia berhenti kita ambik gambr ea. Mana tahu jumpa kt tpi jalan. Tup tup.. Bila kitaorg berhenti kat R & R Sg Perak mmg kereta tu ada kat situ! Wow! serius kitaorg Excited. Especially all boy in the car. Siap amik gambow lagi..



Pastu waktu kitaorg bertolak balikpn ada juga keta Porscher lain yg melintas. Disebabkan aku tgk aBah ngan asik-adik aku excited sgt ngan sport car ni, aku berniat satu hari aku akan bawa diaorg pegi tgk show keta2 sport ni.. InsyaAllah.. semoga dipermudahkan Urusan ni.. Amin..

No comments:

Post a Comment