Tuesday 19 June 2012

Final Exam Sem 2 Tahun 2

Alhamdulillah..
Dah masuk 2 tahun penghijrahan aku kt UKM..
Sudah struggle menghabiskan 7 Paper sekarang cuma tinggal satu paper je lagi..
Chaiyok2!!


Terasa baru menjejakkan kaki kat UKM tiba-tiba dah masuk tahun 2..
Lagi 2 tahun aku akan meneruskn pengajian kat sini pastu aku dah boleh KAWEN!!
hahahaha.... HAppy!

Sem ni buat aku kenal makin ramai manusia..
Makin banyak pula kejutan yang aku terima..
Rupanya manusia ada bermacam rupa dan bentuk..
ada yang bila mula jumpa baik gila!! dah lama kenal baru tahu rupa sebenar..
Ada yang bila jumpa menyampah gila.. Dah lama kenal YaAllah.. Baiknya dia..



Kadang kita tak sedar dalam kita membenci orang sebernya kita membenci diri kita sndri..
Kita selalu nili org dari luaran (saya sendiri) tanpa mahu kenal org tu terlebih dahulu..
same just like me! i love to judging people from first time i met them..
aku tahu tu teruk..Tapi entahla.. dah jadi macam tabiat pulak!
Kebiasaannya, bila aku judge org semuanya akan terbalik..contoh kalau aku tak suka org tu lama-lama dgn satu kebaikkan dh cukup buat aku suk dia selamanya..

Memang susah nak jadi yang terbaik ni..
tapi bagi aku cukupla aku jdi yg terbaik utk org2 yg sayangkan aku lebih daripada jadi yg terbaik pada org-org yg suka cakap-cakap belakang neh..
Apa yg pentg i love all of my Friends & Family..

No comments:

Post a Comment