Monday 9 July 2012

Be at Home as 'surirumah'

Kebosanan mula terasa sejak aku balik ke rumah! Bosan sebab takde sebarang aktiviti yg berpaedah yg boleh dilakukan dirumah selain menjadi suri rumah sepenuh masa. Semua kerja kat dlm rumah ni aku buat kecuali memasak.. (tgh belajar) hehehe..

Rutin pagi yg sgt membosankan ialah bangun, basuh pinggan, sidai baju, sapu rumah, buka kedai.,then tgk tb sampai bosan. nak onlinepun tak tahu nak buat apa. Pastu bila dah bosan yg amat, aku mula menghabiskan sisa-sisa running man utk dilihat! Tinggal satu episod jew lagi. Pastu episod kebosanan melampau tanpa running man bermula.

Selain menjalankan rutin menghabiskan masa, rutin menggemukkan badan turut dijalankan! All in one package "Holiday at home". Semua package lengkap tanpa perlu mengeluarkan apa-apa bayaran sebab semuanya tersedia dirumah!! ada tak tempat-tempat yg boleh aku merewang kat perlis ni?? Serius aku bosan.



Kepada yang membaca entry ni, MAAF!! ini adalah entry ketika aku kebosanan. beginilah jadinya.Sengaja ingin menghilangkan bosan dengan menambah entry kebosanan sewaktu berada dirumah.

No comments:

Post a Comment