Friday 20 July 2012

Kerinduan di Awal Ramadhan

Assalamualaikum..
Salam Ramadhan yang pertama untuk semua. Alhadulillah, Dengan Izin Allah dapat juga aku sampai untuk menunaikan kewajipan setiap HambaNya di bulan yang penuh barakah ni.

Hari sahur yang pertama kami sekeluarga. Semua ada kecuali Angah!
Kejauhan menyebabkan aku rindu. Rindu yang mengalirkan air jernih dari hati. Kalau aku dah rasa sebak dia takde an kitaorg, Parent aku apatah lagi.

Kebetulan Achik aku dapat cuti 3 hari hujung minggu. So, dapatlah kami semua adik beradik berkumpul untuk sahur dan berbuka hari ni. Sepatutnya angah aku dapat cuti bermalam. tapi disebabkab cuma 3 hari dia tak dapat balik! Serius sedih. entah macam manalah dia kat sana.

Semakin jauh jarak kami memisah semakin aku rindukan angah. aku cuma boleh berdoa semoga dia sihat dan kuat kat sama. i know how much he 'suffering' there!! YaAllah, Kuatkan angah aku untuk mencapai cita-cita kami.

No comments:

Post a Comment