Monday 6 August 2012

Solat Ber'imam'kan awk..

Tak tahu kenapa aku mengambil masa yang terlalu lama untuk mula meng'update' blog ni..
Kadang-kadang banyak perkara yang aku terfikir nak tulis tapi bila dah mengadap terus FAil! Blur.. tak tahu nak tulis apa..

Okeh! berbalik kepada tajuk diatas.. =D
Semalam aku berbuka puasa dengan dia kat rumah aku. Pastu kami solat maghrib bersama-sama dan aku ber'imam'kan dia.
Satu perasaan bahagia terselit diantara hati kami. YaAllah..ni belum kawen. kalau dah kawen macam mana rasanya bila tiap-tiap kali solat kita akan diimamkan oleh org yg kita sayang! (okep. aku admit yang aku sayang dia) blushing


Actually ada banyak perkembangan positif dalam hubungan kami. mungkin perkembangan masa hadapan. semoga jodoh kami panjang dan aku harap sangat hingga ke hujung nyawa.. AMin..

No comments:

Post a Comment