Tuesday 28 August 2012

=D Mungkin awak jodoh saya

jika namamu yg tertulis di lauhul mahfudz utk ku, niscaya cinta itu akn t'tanam dlm diri kita.Tugasku bkn mencari dirimu, ttp mensolehahkan diriku.Wahai seseorg yg tlh t'tulis di lauhul mahfudzku, imamku & ayah dari anak2ku, engkau yg membersamai perjalananku nanti, aku percaya engkau sedang memp'baiki dirimu,memantaskan dirimu tuk jadi imam bg tulang rusukmu, & buah hatimu kelak.. InsyaAllah ♥

hampir setahun aku simpan kata-kata ni kat stickynote lappy aku.. alhamdulillah..
aku sudah mula yakin bahawa dia jodoh yg sudah tertulis di Lauhul Mahfudz untuk ku..

"he ASKED me... and i said YES!"

Semoga aku juga yakin dengan jawapan yang aku sendiri berikan.. InsyaAllah..
Semoga Allah mempermudahkan urusan kami berdua.. Amin..

Kepada awak..
terima kasih sebab bertanyakan saya soalan 'itu'. i really appreciate that!
insyaAllah, Allah sentiasa ada untuk mempermudahkan urusan kita berdua..
walaupun jarak jauh bakal menyusul namun hati kita tetap bersama..



No comments:

Post a Comment