Tuesday 28 August 2012

the beginning of our journey ...


jangan ditanya dan minta di mengerti =D

Alhamdulillah, Allah masih mempermudahkan urusan kami berdua. hujung minggu ni aku dan dia akan menghadiri kursus pra-perkahwinan kat Behor Temak,Perlis.
mula-mula risau gak takut tak sempat settlekan kursus sebelum balik ukm sebabnya, sijil kursus kawin ni penting utk proside borong dia. paling-paling cepatpun borong diproses dalam jangka masa 3 bulan. risau jugak akan menjejaskan tarikh majlis yang telah diperbincangkan..

Akupun dah mula mengemas bilik untuk dicat semula dan mencari barang-barang yang diperlukan untuk majlis itu nanti.. Serius sibuk!!
Terasa waktu berlalu terlalu cpat..
aku cuma ada 2 minggu untuk selesaikan sekurang-kurangnya separuh daripada persiapan yang sepatutnya ada..

Mungkin mereka akan bertanya "tak terlalu awal ke untuk semua ni?"
jujurnya, keputusan ni sangat berat untuk aku buat. bukan senang berkorban untuk org kita sayang. tambahan lagi mengorbankan diri sendiri untuk tujuan bersama. actually, bekorban secara postif dan memohon allah menetapkan pendirian ku.. Amin.




memandangkan dia pekerja tetap kerajaan,maka terpaksala kami mengikut procedure yang telah ditetapkan iaitu mengisi borong memohon keizinan dan mengisytiharkan majlis kami ni.
paling cepat borong niakan diproses dalam masa 3 bulan! aku cuma harap borang ni akan di proses dgn cepat dan tarikh majlis kami tidak ditangguh.. Semoga Allah mempermudahkan urusan kami..



Saat paling bermakna bila tgk borong ada tercatit nama aku kat 'nama bakal isteri"
i'm waiting....

No comments:

Post a Comment