Tuesday 30 October 2012

Allah sudah mula menarik nikmatnya.

Hari kedua hari tanpa kelas (atas sebab memonteng). Keletihan dan kesembapan melanda diri sepanjang 2 hari dibilik. Cuma diri ini yang tahu kesakitan yang ditanggung. Ada yang mengatakan berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. perumpamaan yang sangat kena dengan situasi yang ditanggung.

Bila dengar lagu teman pengganti terus hati ni jadi sebak.. Mungkinkah lagu itu akan menceritakan kisah hidup ini?? aku harap tidaklah. kehidupan yang masih panjang yang aku harapkan. Semoga apa yang dirancang dapat dilaksanakan.

Dah setahun pegik klinik baru dapat refer pgi ENT (HUKM). Apala yang susah sangatkan. Nak jumpa pakarpun susah. bila keadaan dah makin teruk mulalah menyalahkan satu sama lain. yang menanggungnya pesakit bkn org yg cek tu! i really hope benda ni takkan jadi teruk.

disini saya nak tekankan bahawa saya tak kisah kalau awak nak mengata mengutuk saya tak nak gi kelas ke apa.. ada aku kesah???? Motifla ko nak bising-bising aku tak dtg kelas do u know me?? aku tak nak simpati. aku belum nak mati lagi. just give me a support! please. how much i need your support to accept all of this!

Jangan bersedih duhai hati. insyaAllah nikmat yang hilang hanyalah untuk mengingatkan bukan untuk menghukum.. 


No comments:

Post a Comment