Saturday 20 October 2012

Kenangan sang mantan

Awak, merindui kenangan kita membuatkan saya sakit.
tapi awak adalah kenangan termanis yang pernah saya ada.
Sukar untuk berbicara bagi orang yang tak mahu dan tak mampu mengerti..

Petang ini 20/10/2012, aku dikejutkan dengan kedatangan 'incik debab' with a bouquet of white rose.
Terasa sebak hati ni serius bergenang air mata aku bila tengok dia depan ak tadi.
Walaupun getaran itu sudah berubah, namun dia tetap seseorang yg pernah menjadi terlalu istimewa untuk aku.

Sejambak bunga dihulur tanda mengingati semula apa yang terjadi. namun aku kagum dengan dia yang begitu kuat walaupun terpaksa dan berat hatinya mengucapkan tahniah atas perkahwinan yang bakal berlangsung.
Sejambak bunga yang akan menjadi sesuatu yang terbaik pernah aku ada..



No comments:

Post a Comment