Friday 18 February 2011

Cinta dalam hati



"mungkin ini memang jalan takdirku


mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dalam hidupmu, dalam hidupmu



telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cin
taimupun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku"


Bait-bait lagu tu sedikit sebanyak menyentuh jiwa ku pada petang ni. Hujan renyai-renyai seolah-olah tahu betapa lebatnya hujan dihatiku. Mungkin betul apa yang terkandung dalam bait lagu cinta dalam hati (unggu) itu adalah cerita hatiku pada masa ini.
Mungkin ini adalah kehidupan nyataku.. hanya boleh mencintai tanpa dicintai oleh dia. tapi aku sudah pasrahkan hati ini cukuplah dia bahagia
aku akan turut bahagia.
Walaupun hingga kini aku masih berharap agar dia dapat mencintai diri ku tanpa ragu.. namun aku tahu ianya tak akan menjadi kenyataan., cukuplah aku tahu dia bahagia aku akan turut bahagia walaupun aku biarkan hati aku terluka.


* Aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan orang-orang yang aku sayang termasuk... DIA..

No comments:

Post a Comment