Saturday 19 February 2011

NetBall & SUKSIS


Chill bila dapat have fun dengan latihan SUKSIS hari ni..
First dapat Praktikal Menembak untuk persediaan Minggu DEPAN!!
Second dapat HAPPY an diri main NETBALL an senior-SENIOR tadi. Kalau tak silap, Last aku main Netball ni masa aku form 5. wah!! dah tua ruapanya aku ni. (= maksudnya dah hampir 4 tahun jugalah aku tak sentuh langsung bola jaring tu. terasa MUDA kembali.. hehe.. Yang GEMPAK & BEST nya, group JUNIOR menang Vs Senior.. Kebetulan nasib kami baik. Tapi Menang TIPIS je. 11-9. lagipun main tak ikut RULES pn main suka-suka hati je!!
Third, Aku dapat lepaskan STRESS yang aku simpan hampir 3 minggu dengan MENJERIT di PADANG KAWAD & masa main netball tadi (dah mcm org tak siuman) hahaha.. LANTAKlah.. yang PENTING kepuasan dia boleh buat AKU ChiLL balik MOOD aku.. =)
* Thanks untuk semua KEGEMBIRAAN yang aku dapat hari ni.. Nak senyum sampai ke TELINGA malam nie.. =)

No comments:

Post a Comment