Sunday 13 February 2011

tErimA KasiH cik!


semalam aku habiskan masa 7 jam lepak bersama seorang SENIOR! =) banyak perkara yang menarik tentang dia. Mendengar dia berceloteh buat aku tersenyum untuk satu malam! banyak perkara yang aku tak sangka langsung. Bagi aku dia sangat SOMBONG! budak baik (jenis tak suka bercakap dgn girl), jenis serius (tak pernah tengok dia senyum).
FIrst, apa yang aku pelik, tajuk yang kami bincangkan cuma tentang SUKSIS!! pelik tol. rasa macam skema je bila lepak dengan dia tapi makin lama aku dah boleh relaks sbb aku dah mula mengenali dia. terima kasih cik sebab jadi kawan saya!!
Siapakah gerangan CIK itu?? biarla cuma aku dan dia yang tahu. Yang enting aku sangat GEMBIRA dapat kenal dengan orang yang sangat UNIK dan ISTIMEWA seperti awak! senior..

No comments:

Post a Comment