Monday 17 May 2010

cornetto blackforest..


yumyum....cedapnya..gambar ni aku amik semalam.. semalam letih gle sbb kna buat ot sehari. Nasib baik buyut ada dengan aku. xla terasa sgt sbb dya slalu jaga aku. semalam lepas blik keja kitaorang singgah minum kat medan kejap. Bila dya hadir dalam hidup aku..aku happy! hanya tu yang blh aku cakap dlm hidup kami sekarang. walaupun mcm2 perkara yg jadi antara kami, tapi makin lama aku rasa sayang aku pada dya makin kuat. sekarang ni pun aku tengah bergayut dengan dya.. rindula.. (hehe)..

to : in Love..
  • time kasih sbb hadir dalam hidup nurul..
  • buat nurul bahagia dan haappy dengan abg.
  • abg buat nurul senyum je bila dengan abang..
  • trimas sbb jga nurul, amix berat sal nurul, slalu ada dengan nurul n temankan nurul..
from : m.E..

No comments:

Post a Comment