Sunday 30 May 2010

pe hal!!!

salam sayang..
dah lama x mencoret dekat blog ni.. xsempt nak update.. byk story yg aku nak tulis. tapi isu utama warkah kali ni ialah bila seorang wanita "cemburu buta". pe hal??? emm.. kisah ni ada kena mengena dengan aku.. mcm suma org thu.. aku dah jatuh cinta dgn seseorang. tapi pe yang xbest.. ada pula orang nak kecoh. salah ke jatuh cinta?? yang minah 2 nak kecoh kenapa.. xfaham aku. nak cakap org yg aku sayang tu pakwe dya.. x!! perasaan lebih kot.. npe ea.. bila aku happy an dya ada je mulut2 yang ringan nak mengata. nak cakap aku ada bt benda salah an dya xda pla. ntahla..

kta p story no 2 pla.. pasal kawan2 lama aku masa kat pc2 dulu..aku happy sgt!! aku dah jumpa kawan2 aku balik. hampir keseluruhan. tp pe yg best! aku jumpa balik an gina n ana. 2 org member yg pnh jd best friend aku dulu msa kt qlate.. yaAllah.. banyak betul perbezaan diri mereka dulu dan sekarang. siapa sangka tomboi blh jadi nurse!!! ahahaha.. aku memang xpenah jangka smua bendaa ni akan jadi.. :) apa2pun aku tumpang gumbira dgn kejayaan kawan2 aku.. love u all...

No comments:

Post a Comment