Monday 3 May 2010

HAPPY BIRTHDAY GIRL!



Semalam genap umur aqu 20 tahun... dalam tahun ni semalam merupakan hari yang paling aku tunggu.. aqu xtau macam mana nak describe perasaan aku bila dah masuk umur 20. happy, sedih, takut suma ada.
yela, dulu umur still belas2. sekarang dah puluh2. tua tue.. hehe.. xsanggup menghadapi hari tua.. hahaha..
semalam aku kuar celebrate bufday dekat kuala. kebetulan nak p cmart usha laptop.. skali blh celebrate bufdaf. utk ptama kali aku celebrate bufday dgn kwn2. fun sgt. tambh2 dgn org yg kita chayunk..
impian aku untuk thn ni :
nak sentiasa success dlm hidup..
nak hapy2 slalu dgn org2 sekeliling..
bykla.. aqu cuma harapkan yg terbaik je dalam hidup nie..
angah aku dah dapt twaran study bt asasi pertahanan sumber manusia dekat UPNM.
23 mei nie daftar sebagai kadet pegawai udara.. bestnya.. good luck bro..
wlaupun kita susah nak bercakap kat rumah tapi along nak angah thu yg along sayang adik2 along..
sedih gak bila dpt thu adik aqu dah dpt twaran.. sedangkan aku still xdpt mana2 ag..
sekrang aku still keja kat petronas lg.. best sgt keja kt situ.
aku dah blh berdikari skrang..
jap agi aku nak masuk keja. saja singgah update blog. lama xupdate. rindu nak share tinta aqu kat sini....

No comments:

Post a Comment