Thursday 13 May 2010

miss nurul


huhuhu.. bestnya.. dpt on9 slalu nati.. blh aku update blog aku ni slalu an..
my abah belikan aku laptop..bru td connect internet..
21 mei 2010 nie aku kena p temuduga kat uum sintok.
temuduga utk ijazah pendidikan yg aku minta wie tu.harap2 dptla..
geng2 aku suma dapat temuduga pendidikan.. finas 18 mei, nida 19 mei, aku n salhah 21 mei nie..
asa excited pla nak p temuduga nie.. agk2 pe yg dia tanya ek??
awie ni ar bertolak p pineng.. dya dpt tmudga dkt usm.. komunikasi.. gOO Luck beb!! harp ko dpt bt yg terbaikla ye..
cte sal gmbow nie plak..perasan x bulu mata aku lain mcm je?? lentik n tebal semacam!! hehe.. sje test blu mata palsu.. yg nie aku pinjm drpd alin..dia kat k.l skrg bt kursus make up..
windu kat dia.. bila dpt jmpa ag..

No comments:

Post a Comment