Thursday 13 May 2010

utk sidia..



poscard ni aku buat semalam.. msa 2 tgh bowink xtau nak bt apa.. td dpt gayut an dya jap.. tp xlama sbb dya sakit kpala.. cian gak.. so, aku dah suruh dya tdo.. esk dya cuti.. ada kenduri mak dya bru blik bt umrah..alhamdulillah.. smpai juga mak dia kat tempt yg aku nak sgt2 pergi..
dya jemput aku pergi rumah dya esk lpas blik keja.. tp seganla.. mesti ramai gle esok.. kak n abg dia mesti blik.. aku takutla..kalo pergi as member2 xpe..mslahnya..bkn pergi as member2..dya nak perkenalkan aku dgn family dia as 'someone special' utk dya.. 2 yg bt aku lg segan.. (actually aku just xtau nk start mcm mna esk)emm.....kalo aku xpegi mesti dya bebal an aku.. xmola mcm 2.. lgpun aku try tanya kalo aku xpegi dya marah x.. twos suara dah jd lain..merajuk.. (aku blh bayang muka dya msa 2)..tengokla mcm mana esok.. mungkin pergi... kot!!! mungkin x.. ntahla..
memangla dya dah bwa aku pegi rumah kakak dya yg first wie2, tp aku still rsa janggal..esok cucu menakan dya mesti dtg.. xsabow nak jumpa.. cute gle.. comel sgt2..

No comments:

Post a Comment