Tuesday 1 January 2013

Ending of 2012 for me


Menyambut ketibaan tahun baru dengan berkurung dibilik tanpa boleh study sebab terganggu dengan virus mata!! arrrggghhhh.... mnenjerit seorg diri.. dengan mata membengkak.. hahaha..
ok. anda dapat lihat disitu kebengkakan mata kanan saya akibat jangkitan virus! 



Kegembiraan dan kedukaan hati seorg isteri (hehehe) Tua sudah ku bha. Tak tahu knp hari ni rasa rindu sangat kat incik suami yang jauh kat perlis nuh.. Bila bercoll dengan dia tiba-tiba rasa sedih sgt. Dia mengadu penat sebab baru balik kerja dalam jam 8.30 pm tadi. hari ni incik suami kena kerja leboh dri 15 jam sebab kereta yang mereka naik tersangkut dlm pasior jerlus kat tgh hutan Mata Ayer. dari tghri xmakan sampailah dia balik tadi. Bila aku tanya dia makan apa je nanti, dia jawab makan nasi dengan sardin je, air mata ku terus menitis. Serius rasa bersalah sangat.
i should be with him right now!! =(

Terasa bersalah sangat tak dapat nak masak utk dia bila dia penat balik dari kerja. walaupun dia faham aku ada tanggungjawab yg lebih penting kat sini, tapi hati kecil aku rasa bersalah sangat. Rupanya bila dah kawen hati kita akan rasa rindu yang teramat dan kalo blh nak sentiasa ada ngan incik suami kat rumah siapkan keperluan dia. =') i'm crying!! 

Disebabkan kerana itulah mata aku sebelah kiri yang xsakitpn bengkak!! Waktu bercolling dgn oncik suami, dia smpat lagi pesn soh aku jgn nangis. dia ckp dia tak nak org yg dia syg nangis sebab itu menunjukkan dia gagal jaga aku. terharu ... uhuks3.. 


Kepada incik suami yg sememangnya takkan membaca blog ni =) 
"A happy married is the union of TWO good FORGIVES."

Maafkan saya sebab xdpt bersama awak sekarang dan terima kasih sebab sentiasa memahami dan berada dengan saya sehingga saat ini. Semoga Allah sentiasa mempermudahkan urusan kita berdua. saya sayang awak dan sentiasa sayang awak!

No comments:

Post a Comment