Sunday 13 January 2013

Long Dress with sneekers! Cool..



Boleh tak korang bayangkan untuk pakai Long dress dgn Sneekers??? Cool kan!!
Serius bagi aku mmg cool..
Dan itulah yg mungkin aku akan pakai untk pegik exam esok..

My roomate selalu cakap tak nampak ladies la pakai mcm tu tapi bgi aku memang cool.. tak tahu mcm mne nak express felling tu.. bagi aku tulah diri aku sebenarnya & itulah diri aku yang mengikat aku dan suami aku sebenarnya.. (tak ramai yg tahu hal ni sebenarnya).

Dah lama rasanya aku tinggal dunia sneekers aku. dah hampir 3 tahun. Last pakai waktu temuduga nak jadi cg dan selepas kena tegur terus aku abaikan kegemaran aku ni. Ramai yg cakap aku lebih kepada ladiest bila dah kawen tapi bagi aku its back to normal. aku dah mula rindu nak pakai sneekrs balik dan apa yang best nya... aku BELI sneekers BARU!!! omg! Selepas 3 tahun..


Aku pernah buat entri ttg pakaian tidak menunjukkan siapa orang tu sebenarnya. banyak fitback yg aku dapat. ada yang bersetuju & ada yang tidak. Aku respek komen-komen individu sebab masing-masing ada pendapat merekakan dan dalam pendidikan tiada pendapat yg diberikan oleh pelajar salah kerana mereka seharusnya diberi peluang untuk menyatakan pendirian mereka. =)

apapun reaksi yg bakal diberi aku cuma boleh senyum. Aku bangga dengan apa yg aku pakai asalkan ianya menutup aurat sepenuhnya.. Ameen.. =)

No comments:

Post a Comment