Monday 14 January 2013

Moody? Sensitif? Betul ke?

Assalamualaikum.. Status Fb sebenarnya tidak membawa apa-apa perubahan pada diri aku. titik..

Wah..hot story betul. Tadi aku sepatutnya exam bahasa isyarat tapi disebab Dr Safani sibuk pastu kebetulan Ibu Dr Hanafi meninggal dunia hari ni (takziah utk Dr hanafi) pastu tak daptlah buat exam hari ni. ='( sedih. Tapi mungkin Allah dah mengaturkan yang terbaik utk aku. lagipun bila bangun tidur tadi mata aku bengkak teruk sebelah kanan. Memang tak boleh buka sangat. Masa tggu Dr tadi aku pegik Pk U dengan Lisa. Alhamdulillah dah telan ubat antibiotik mata dah makin ok sikit.


Dapat banyak ubat plak tu. Penat nak menelan kesemuanya. Waktu singgah beli nasi kat DTAMS tadi lisa ada tanya aku sesuatu. katanya ramai yg menegur aku SENSITIF sejak kawen ni.. APAKAH?????? setahu aku, aku ok je. takde apa je yg membuatkan aku SENSITIF dalam masa terdekat ni.

Pastu aku tanya la balik siapa je yang tanya (ramai) tu membuat aku pelik.. Pastu melly cakap ana, aya, pika, ain, pastu aku pelik mana je diaorg nampak aku Ni SENSITIF? setahu aku, takde  apa-apa yg pelik ttg aku. mungkin aku tak perasan tapi orang lain perasan Maybe.. Tapi.. (byk betul tapi) hahaha

tiba-tiba aku tertanya-tanya adakah aku memang nampak SENSITIF kebelakangan ni?? Betul ke ea??? stress tiba-tiba.. Pastu aku tanyalah kenapa pulak diaorg cakap macam tu.. Sebabnya.... STATUS FB AKU. Apakah?? staus Fbpun ada kena mengena ea? balik je terus aku tanya makcik fefa! adakah aku sensitif sebulan ni? dia cakap aku ok je., Pelik -Pelik.. Tak tahu macm mana nak describe perasaan pelik aku ni. Terus je update blog! nak cerita punya pasal.. hahaha

Kepada mereka-mereka yg sgt care pasal aku thank You syg-syg ku.. i love all of u and i really do!! ada jugak yg care sal aku.. alhamdulillah bersyukur dengan apa yang kau tunjukkan pada ku.. Semoga persahabatan ini kekal dan berkekalan hingga ke hujung nyawa. Menjadi seorang sahabat bukannya hanya untuk persinggahan tetapi untuk penginapan selamanya.. =)

Dan untuk menjernihkan keadaan dan membetulkan statement yang SENSITIF dan MOODY tu, aku just nak bagitahu aku ok! thanks sgt tc sal aku.. InsyaAllah kalau ada pape yang aku tak ok of course i will let u know. =) i'm Promise..


No comments:

Post a Comment